shutterstock_39320476 bewerkt_1

Op 't Hof hebben we het onderwijs georganiseerd vanuit de driehoek kind-school-ouder, waarbij het kind centraal staat. Het gaat immers om de ontwikkeling en toekomst van uw kind. Dat kunnen wij niet zonder de ouder(s) en u als ouder heeft ons ook daarbij nodig. Vandaar dat we er alles aan doen om een optimale relatie met de ouders van onze leerlingen aan te gaan.

Het draait om communicatie

Communicatie is een mooi containerbegrip, waarbij van alles mis kan gaan. Het begint bij de wederzijdse bereidheid om elkaar te informeren over de dingen die van belang zijn en het gesprek aan te gaan als dat gewenst of noodzakelijk is. Op 't Hof van Rhijnhuysen vinden we het belangrijk om alle lijnen open en zuiver te houden. Zo houden we u op de hoogte met onze nieuwsbrief, via ouderavonden en 10-minutengesprekken.

Leerlingenvereniging

We willen de leukste school van Nieuwegein zijn, met ruimte voor veel leerzame en gezellige activiteiten. Daar hebben we de hulp van ouders hard bij nodig. Die activiteiten worden gecoördineerd door de Leerlingenvereniging: een groep ouders die andere ouders mobiliseren en enthousiasmeren voor tal van activiteiten door het jaar heen. Ouders kunnen zich aan het begin van het schooljaar aanmelden. Niets moet, maar er mag en kan heel veel.